Tuesday, November 29, 2011

Oh JAKIM

Aku terjumpa benda ni kat Facebook. Isu yang mengatakan surat ini....

Dikatakan surat ini adalah dari JAKIM



adalah FAKE. By the way, surat ini merujuk kepada sos Tabasco dan HP. (sos Tabasco sos yang pedas pelik yang ada kat Pizza Hut tu. Botol dia kecik ja. Nah gambar)

Yeap. This guy. Tak sedap. Aku pernah try. Sos Life jugak awesome.

Kenapa ada orang kata FAKE? Kerana typo (dalam surat kata Tobasco, walhal ia adalah Tabasco) dan ada yang kata kat laman web JAKIM tak kata pun sos ni haram. And then menurut Malaysiakini, ia adalah fitnah semata-mata. So sekarang, mana satu betul ni? Aku takmau huraikan sapa betul sapa salah. Aku cuma nak share pendapat seorang hamba Allah ni kat FB. Memang bernas.

Nama dan gambar saudara ni aku saja ja nak censored.

So bernas tak idea dia? So JAKIM. Apakata pihak anda buat macam saudara di atas cadangkan. Toksah la duk join RELA pi raid hotel murah-murah tu selalu sangat. Bukan seluruh ahli masyarakat berzina. Tapi seluruh masyarakat makan. Tak makan mati la. Therefore, priorities. Nak ke semua orang makan benda yang haram atau ragu-ragu? I end my post here.

No comments:

Post a Comment