Thursday, February 24, 2011

Random 5! First Shot!


Aku dapat idea dari satu blog luar negara yang post seminggu sekali 5 lagu yang dia dengar randomly from playlist dia. So, aku pun nak buat jugak! Hehe. So here’s my first shot! The first 5 are:

Puddle of Mudd – Famous
Lagu ni ada dalam soundtrack WWE kot. Dari situ aku dengar. Tak pun TNA. Aku pun dah tak ingat. Puddle of Mudd bagi aku lagu “Blurry” ja yang best.  Tak banyak yang aku boleh cakap pasal lagu ni and the band. Hear it for yourself.

From First To Last – Waves Goodbye
Aku tak pernah dengar lagu ni secara intentionally. So, aku pun tak taw. Tapi lagu ni slow. Dual vocal. Electronic skit. FFTL is overall a worth listened to band, in my opinion by the way.

Haste The Day – An Adult Tree
Sama macam FFTL, aku tak pernah dengar. Tapi ni band metal. So, you have been warned. Aku dengar “The Minor Prophet” ja. Lagu tu ja kena dengan halwa telinga aku. And this song boleh la nak dengar. Kira acceptable lagi.

Yellowcard – Twentythree
Rasa lagu ni pasal growing up. Rasanya la.. Hehe. Anyway, Yellowcard memang sudah diterima ramai dek kerana “Ocean Avenue” dengan “Only One”.  Not bad from Yellowcard untuk lagu ni.

Taking Back Sunday – Cute Without The “E”
Salah satu lagu famous TBS. Fast and catchy. Nuff said. Go hear it firsthand bagi yang tak pernah dengar.

So, that’s a wrap. Kalau ada masa akan aku post lagi untuk minggu depan! Stay tuned!


No comments:

Post a Comment