Thursday, March 08, 2012

Meniaga

So aku sekarang ni tengah berjinak-jinak duk juai jersey mai dari Padang Besaq. baru dua kali aku buat. Order xpernah lebih 6 helai. Untung pun bukan besaq mana. Buat suka-suka ja. Tapi mau ramai duk order, memang aku nak buat serius. Itupun, KALAU RAMAI YANG ORDER... KALAU.....

So in case ada yang berminat nak order jersey kat aku, habaq mai la no. Aku juai kat hangpa dalam RM 35 lengan pendek. Lengan panjang dalam RM45. OK dak pada pandangan hangpa? Ka mahai? Mau mahai mohon datang sendiri beli kat Padang Besaq.

So ni aku upload la gambaq jersey-jersey hasil beli kat Padang Besaq. Mohon enjoice.

Ni terang-terang jersey Malaysia size M.

Taktau pasaipa gambaq ni sorang-sorang dia besaq. Ni jersey England Away untuk Euro 2012 size S.

Arsenal Home Season 2011/2012 size S.

Holland/Netherland Away untuk Euro 2012 size S.

Arsenal Away Season 2011/2012 size S.

Chelsea 3rd Kit Season 2011/2012 size S.
So tu lah antara produk yang boleh didapati daripada Padang Besaq. Sori gambaq xberapa nak elok sebab tangkap time malam. Ni aku nak bagi tips la mau nak basuh jersey tu, jangan duk pakai washing machine. Satgi kot luruh cabut habih semua tulisan kat jersey hangpa tu. Dan pastikan terbalikkan baju tu. Luar ke dalam. Buat macam xbesa lak.

So ni ja lah aku post untuk hari ni. So kalau ada yang berminat leh carik aku kat FB takpun Twitter. Link kat sebelah tu. Pandai-pandai carik. Assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment