Monday, March 05, 2012

March Post, The First

Assalamualaikum diucapkan kepada pembaca-pembaca blog picisan ini. Masih adakah mereka, masih mengikuti perkembangan blog ini? Mengharapkan kiriman yang baru. Atau sudah dilupakan? Mana-mana pun tidak mengapa. Saya terima seadanya.

Heh, type guna Bahasa Melayu formal ni memang susah. Rasa janggal gila. Maklumla dah lama tak menulis guna Bahasa Melayu formal. Last guna time Form 5. Xpa, lepas ni aku kena amik Bahasa Kebangsaan. Nak xnak, hidupkan kembali Bahasa Melayu di sanubariku ini!

Tujuan aku post untuk hari ini adalah untuk menyatakan aku berada di Perlis untuk seminggu lamanya sebab UniKL MIIT sekarang tengah cuti midsem. So macam biasa, aku akan ke Padang Besar untuk beli jersey yang ditempah atau diminta carikan oleh teman-teman. Aku jadi runner je. Ada barang ada la. Kalau xdak, maaf. Next stock mungkin ada.

Aku kena amik untung. Jadi runner pun, penat actually. Dari Kangar nak ke Padang Besar, lebih kurang 30++ minit. Duit minyak lagi. Jalan carik jersey kat kedai. Mesej-mesej atau call nak bagitau jersey tu ada ka tidak. Tu semua duit tu. So harap paham kalau aku charge lebih skit.

And now, first time in this year, aku demam. Or skit lagi nak demam. I don't know. Tapi area badan aku sakit-sakit, especially kat bahagian kiri dan kanan perut. What does that mean?

No comments:

Post a Comment