Tuesday, February 10, 2009

The Story Continues?!

Ah well....Here goes...

The name is Wan Muhammad Irsyad b. Wan Hashim. Currently pursuing Diploma in Network Security at German-Malaysian Institute (Have you heard about it anywhere? Pretty under the radar dowh).

Hm... Aku dilahirkan tepat pada hari Khamis pukul 7.45 malam sedang umat Islam menunaikan solat Maghrib pada 16 September 1990... Tempat yang menyambut kedatangan aku adalah di Hospital Besar Melaka... Dan, aku merupakan anak sulung!

Aku terus membesar di Bandaraya Bersejarah Melaka sehingga aku berumur 5-6 tahun iaitu semasa aku masih bersekolah rendah Darjah 1... Dan di sepanjang perjalanan itu juga, aku telah ditemani oleh seorang adik lelaki bernama Wan Ismat Firdaus yang beza umurnya 4 tahun (agaknya)... Ayahku pula tiada di situ semasa adikku menjejakkan kakinya ke dunia kerana telah terlibat dalam misi pengaman UN di Bosnia-Herzegovina (ala, time Rejim Serbia buat ethnic cleansing ke atas penduduk Islam Bosnia)...

Selepas tu, ada masalah menimpa familyku menyebabkan aku ikut ayahku ke Perlis dan sampai ke hari ni aku ada connection di sana... Aku bersekolah di sana, membesar sehingga menjadi diriku sekarang di utara tanah air... Aku suka Perlis!

No comments:

Post a Comment