Wednesday, February 11, 2009

The DotA Clan of NS II (GMi)

Aku nak perkenalkan team DotA aku kat GMi buat sapa2 yang minat main DotA kat luar 2..Kot2 bleh bertukar pendapat ke apa kan...Tapi xramai mana pn la ahlinya..

Azhar a.k.a. Jaha .
Dia ni, sangat hebat jugak la dalam arena DotA ni..Merangkap roommate / classmate aku dan agak pakar dalam arena komputer jugak..Serba boleh la ni..Jaha ni, watak faveret dia Kael, the Invoker.

Abu a.k.a. Godfather (??)
Abu, jiran sebelah partition aku, memang dah meningkat skill DotA dia ni..Ingat lagi time mula2 main, macam nak kna lauk ja..La ni, watak faveret dia Mortred, the Phantom Assassin..Pnah fight aku ngan teammate aku dgn 3 MKB (Monkey King Bar)! Trus jadi Happy Meal kami! Damn..Memang specialty dia minah ni la...Sampai fobia si Chakoi! Nampak ja bayang trus conclude 2 dia..Padahal bayang pokok..Ish3...Strike fear into the heart and mind of the enemy..

Fazlan a.k.a. Lance @ Lan
Budak bilik atas. Pengunjung tetap bilik aku. Terer jgk dia ni. Pakai apa pn boleh survive. Respek aku ngan dia. Trusted ally and teamplayer, that's for sure. Dia kata dia minat Sven, the Rogue Knight, tapi jarang gla nak tgk dia pakai karekter ni..

Hafizi a.k.a. Fizi
Roommate si Lan. Pnah menjadi santapan di kala pertarungan sesama sendiri. Tapi dah kuat la skarang. Dia ni, aku tgk macam minat pakai si Furion, the Prophet ( la sangat).

Hafizuddin a.k.a. Chakoi
Skrang ex-GMi, masih lagi melawat kami kat sni. Dan aktiviti wajib dia time mlawat adalh DotA. Watak faveret dia Jah'rakal, the Troll Warlord. Sangat suka carik aku ngan Abu time battle..Tapi, mmg best gangbang dia ni..Xmnjerit mgamuk, mmg xsah...


So folks, banyak ni je la ahli DotA kat blik aku ni.. Budak2 lain xminat lagi..Apa bleh buat..Xkan nak paksa..Nasib la aku jmpa geng2 yang skepala ni, kalau x, mati keboringan aku kat sni xtaw apa nak buat...

Game2 networking lain tgh dalam perbincangan krna laptop aku sangat slow bla nak main game2 action packed ni..Jadi, sabo je la!!

No comments:

Post a Comment