Monday, September 26, 2011

KL-Shah Alam Trip : The Report Day 2

Sambungan KL-Shah Alam Trip : The Report untuk Day 2

Day 2

Solat Subuh. Shoot tidur sampai pukul 2 petang. Self preparation and then Umar bawak kami pi makan kat Seksyen 2. Nasi campur and Ais Kacang. Ais Kacang dia epic. Tapi aku xdak rezeki nak makan. A portion of the ice and the ice cream terjatuh atas meja due to my clumsiness. Sad. But kenyang. Settle, balik rumah sewa Umar untuk pass time. Settle Maghrib terus pi Damansara dengan kereta Rehe. Singgah sat kat IKEA. Rehe nak makan meatball. Aku terliur nak rasa. Tapi aku tahankan jua. Then kami geng laki ke Laundry Bar. Ada gig by Like Silver (duo electro. tapi aku tetap nak panggil dubstep. Not bad la.) , Silent Scenery dengan The Metaphor (grup post-rock. Awesome.). Pepsi harga RM 15.00. Ni aku kata harga tiket. Aku tak mau kata harga ayaq. Kang RAGE lak. Rehe pi tengok Johnny English Reborn. Habis tu head to Titiwangsa. Lepak kat Sarawabina Cafe, kedai Pak Arab kat sebelah Tasik Titiwangsa. Dalam pukul 4 pagi Umar ajak makan kat Restoran Hakim (kedai mamak) kat Seksyen 7. Dia kata Nan Cheese situ killer. Sayang pagi-pagi mana nak ada Nan. So makan Maggi Goreng Telur Mata. Kenyang makan, hantar Rehe balik umah sewa dia and buat apa yang patut sebelum tidur pukul 7 pagi. End of Day 2 (masuk Day 3 dah oi)

No comments:

Post a Comment